Translate

Keresés ebben a blogban

2012. július 10., kedd

Csodás tengeri kilátás

Tenger ameddig csak a szem ellát és valahol a távolban összeolvad az éggel...kék a kékségben, egy ilyen helyen a nyugalom szinte fizikálisan megjelenik érezhető, beszippantható, a természet adta képnél nincs is csodálatosabb kép. Ez a csodás nyaraló a Palm Beach-en, Sydney északi részén található. Szerintem nem kell magyaráznom, hogy az a látvány, amikor kiülünk a teraszra, a hálószobából az ágyból felkelve vagy éppen lefekvés előtt kitekintünk vagy amikor a  nappaliban társalgunk és pihenünk és az hogy ez a ház teljesen nyitott a tenger felé, már önmagában egy varázslat. Ezen felül szeretem azt, hogy ismét teret hódít a fehér, valahogy olyan tiszta és tovább növeli a nyugalmat és a pihenést, a természetes kő falak a borospincében és a fürdőben külön említésre méltóak. Nem is értem, hogy ez miért csak egy nyaraló, én élnék itt, szerintem akár és inkább egy csodás otthon lehetősége van benne...:)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése